1gb - .net, ASP, Windows, Apache, PHP хостинг
База документов / Нормативные документы / Регламент работы с хостингом

Регламент работы с хостингом

смотреть документ на языке:    на украинском украинский   на русском русский

Статус документа

Спільна робота користувача і виконавця регламентується наступним зведенням технічних і адміністративних правил. Даний регламент є невід'ємною частиною договору на надання послуг хостингу, відповідно до посилання з договору.

1. Права та обов`язки провайдера хостингу
(надалі виконавець)

  1. Виконавець надає хостинг, тобто забезпечує безперервну працездатність сайту замовника.
    1. Хостинг надається з використанням описаних на сайті 1Gb.ua у розділах технічної документації засобів.
    2. Виконавець докладає всі зусилля для того, щоб хостинг відповідав сучасним технічним вимогам.
    3. Виконавець подає технічну підтримку і доступний для контактів відповідно до розкладу, вказаному на головній сторінці сайту 1Gb.ua.
  2. Виконавець не може гарантувати надання послуг в наступних випадках:
    1. Виконавець не може гарантувати наявність потрібних замовником технологій і   рішень, якщо вони не описані в технічній документації хостингу або продуктів і їх комбінацій, використовуваних на серверах хостингу.
    2. Виконавець не гарантує можливість установки додаткових компонент, модулів і т.п. на прохання замовника, якщо є об'єктивна технічна причина, перешкоджаюча роботі цих компонентів.
  3. Виконавець не несе відповідальності за швидкість і надійність роботи міжнародної системи DNS, зокрема:
    1. За швидкість реєстрації доменних імен.
    2. За швидкість перенесення доменних імен між DNS серверами.
    3. За кешування DNS імен іншими серверами інтернету понад встановлені стандартами терміни.
  4. Виконавець має право відмовити в хостингу або запропонувати змінити умови надання послуг (тарифний план, параметри оплати) в наступних випадках:
    1. Порушення пунктів договору або про надання послуг (якщо договір не підписаний, він працює в режимі оферти, не втрачаючи своєї сили), зокрема:
      1. Відсутність оплати послуг.
      2. Невірна контактна або юридична інформація.
      3. Перевищення межі послуг, доступних в тарифному плані.
    2. Порушення мережевого етикету або інших прийнятих норм поведінки, описаних в розділі «права і обов'язки користувача хостингу» (див. розділ 2).
    3. Порушення законодавства і норм авторського права.
    4. Перевантаження серверів виконавця програмними засобами користувачів (див. 2.3.b).
    5. Перевищення стандартних норм і правил споживання трафіку (див. 2.7).
  5. У разі порушень регламенту користування хостингом виконавець в праві відмовити в поверненні авансу, внесеного за послуги хостингу.

2. Права і обов'язки користувача хостингу
(далі – замовник)

  1. Замовник користується хостингом на умовах, описаних в технічній документації сайту 1Gb.ua, відповідно до тарифних планів.
  2. Інформація, що розміщується замовником, повинна відповідати наступним вимогам:
    1. Відповідність Українському і міжнародному законодавству.
    2. Відповідність нормам авторського права.
    3. Не викликати протестів мережевої громадськості, відповідати прийнятим нормам мережевого етикету.
    4. Не містити шкідливих, вірусних, і інших подібних засобів і намірів.
    5. Не містити матеріалів еротичного змісту.
  3. Технічні засоби (скрипти), що виконуються замовником на серверах виконавця, повинні відповідати наступним вимогам:
    1. Навантаження на сервер (визначається засобами моніторингу) повинне відповідати цілям скриптів і нормам оптимального програмування. Не допускається виконання скриптів і додатків, навантаження яких на сервер велике та не співставне з навантаженням аналогічного оптимального рішення.
    2. Для суми сайтів аккаунта допускається пікове усереднене завантаження серверів баз даних і веб-серверів не більше ніж на 15% від загальної потужності одного процесора сервера хостингу (усереднюючи в активний годинник). При перевищенні даної межі сайт або сайти, що викликають перевантаження, класифікуються як непридатні для
      віртуального хостингу на загальних підставах, може набути чинності пункт 1.4.d.
      1. У тарифному плані з щомісячною ціною до $10 (включно) - у тарифних планах «Простий», «Активний», «Універсальний»- максимальне навантаження складає 5%.
      2. У тарифному плані з щомісячною ціною до $25 (включно) (У тарифних планах « Оптимальний», «Професійний» ) - максимальне навантаження складає 10%.
      3. У решті тарифних планів максимальне навантаження складає 15%. («Бізнес»)
      4. Виконавець залишає за собою право, але не гарантує збільшення лімітів на навантаження серверів, якщо навантаження є виправданим (коректним) навантаженням.
    3. Служба підтримки може давати поради і надавати допомогу в оптимізації, але не гарантує допомогу у вирішенні проблем продуктивності призначених для користувача скриптів.
      Неформальний коментар до цього пункту: Швидкодія, ресурси сервера.
    4. Число одночасних підключень, як користувачів, так і усередині системи (наприклад, до сервера баз даних), а також число робочих процесів спеціальним чином не лімітується. Виконавець залишає за собою право вводити ліміти, але тільки в тому випадку, якщо ситуація ставить під загрозу загальну стабільність сервера хостингу.
    5. Оцінці піддаються ресурси, з об'єктивних технічних причин оцінки, що не мають формальних параметрів, зокрема, але не вичерпуючи:
      1. Дискова система сервера.
      2. Мережеве устаткування.
      3. Ресурси операційної системи (дескриптори, і т.д.).
    6. У разі виникнення спірної ситуації по пункту 2.3.e під час дії неприпустимого навантаження в офіс виконавця запрошуються технічні представники замовника. При цьому відбувається демонстрація перевантаження за допомогою ручних засобів аналізу продуктивності або роз'яснення причин і характеру навантаження в рамках загальноприйнятих понять і практики програмування, використання систем.
  4. 4.На хостингу забороняються наступні види діяльності:
    1. Розміщення сайтів, призначених для здійснення шахрайських дій, зокрема, але не вичерпуючи:
    2. Виманювання паролів, підробка зовнішнього вигляду під інші сайти.
    3. Обман відвідувачів, збір грошей шляхом обману, и т.п.
    4. Розсилка спаму і повідомлень, які можуть бути прийняті за спам. Докладніше цей момент описаний в розділі «Правила масової розсилки повідомлень» технічної документації.
    5. Порушення загальноприйнятого мережевого етикету, зокрема, але не вичерпуючи:
      1. Грубий спам-індексинг (обман пошукових машин за допомогою засобів, що не містять інформаційної суті та безкорисні  людині).
  5. Створення будь-яких технічних служб, відмінних від інформаційних сайтів або служб   без узгодження з адміністрацією хостингу, зокрема, але не вичерпуючи:
    1. Створення проксі-серверів і їх аналогів, засобів масового доступу до інших сайтів і служб.
    2. Средства массового анализа и обработки данных.
    3. Створення чатів, засобів миттєвого обміну повідомленнями, подібних служб.
  6. Забороняється спроби нелегального доступу до закритої інформації і порушення норм безпеки, зокрема, але не вичерпуючи:
    1. Взлом сайтів, отримання закритих даних, як сайтів хостингу, так і зовнішніх сайтів і ресурсів.
    2. Підбір паролів, мережеві атаки, флуд (перевантаження устаткування або інформаційних каналів/лімітів).
  7. Трафік, що генерується ресурсами користувача, вважається безкоштовним при дотриманні описаних нижче умов. Неформальний коментар до цього пункту: Условия получения бесплатного траффика.
    1. Якщо трафік ресурсу відповідає стандартам безкоштовного трафіку:
      1. Витікаючий трафік перевищує той, що входить більш ніж в 4 рази.
      2. Сайт не є технічною службою або файловим архівом, що створює стабільний великий зарубіжний трафік (більше 30 гбайт).
    2. У разі невиконання умов безкоштовного трафіку і відсутності компромісного рішення виконавець має право відмовити в наданні послуг.

Редакция от 26.01.2009.

В соответствии с пунктом 2.4 договора об оказании услуг, существенные изменения в регламент рассылаются по каланам связи (на контактный адрес электронной почты).

 

отправить комментарий, замечание, поправку
 


 

Ми завжди готові відповісти на ваші запитання
 
  • Будь-які запитання та підтримка - support@1gb.ua
  •  

     
       
     
    Наверх     
    Поддержка: support@1gb.ua