Власником особистого кабінету (акаунту, договору) є фіз.особа або організація, чиї дані вказані в контактній інформації особистого кабінету.
Якщо пароль до особистого кабінету загублений, служба підтримки може вислати вхідні дані облікового запису (імена користувачів і паролі) на e - mail, вказаний в контактній інформації особистого кабінету.
Якщо ж загублений так само доступ і до контактного e - mail, ми можемо встановити новий e - mail в якості контактного і вислати вхідні дані на нього за письмовою заявою від власника особистого кабінету.
Якщо аккаунт зареєстрований на фізичну особу
Надати копії перших двох сторінок паспорта громадянина України (для громадян інших країн за погодженням з адміністрацією хостингу) власника особистого кабінету з підписом і оригінал паперового листа (з підписом і датою), в якому буде викладено прохання змінити контактний e - mail і вислати на нього вхідні дані.
Якщо аккаунт зареєстровано на юридичну особу
Достатньо надати оригінал офіційного листа від організації-власника особистого кабінету c підписом керівника та печаткою. Або на офіційному бланку, який виготовлено типографським способом, в разі відсутністі печатки у юр.особи.
У разі відсутності і печатки, і відповідного бланка, до заяви мають бути додані копії перших 2-х сторінок паспорта керівника підприємства.
У листі необхідно викласти прохання змінити контактний e-mail і надіслати на нього вхідні дані.
Будь ласка, відправляйте відскановану копію заяви нам на support@1gb.ua , для перевірки коректності та отримання подальших інструкцій. Після отримання Вашого запиту, наші співробітники зв'яжуться з Вами.
Наші поштову та фізичний адреси Ви можете переглянути на сторінці http://www.1gb.ua/about.php